برخی نمونه کارها

هر روزه کارهای زیادی توسط اعضای تیم یوآل انجام می‌شود. بیایید برخی از آنها را با هم ببینیم.
تصویر هوش مصنوعی

شاید به تازگی نام هوش مصنوعی به گوشتان خورده باشد. این تکنولوژی پیشرفته دری تازه از علم و کسب و کار را به روی ما گشوده است. امروزه هوش مصنوعی در ایران راه خود را پیدا کرده است و در زمینه‌های زیادی استفاده می‌شود. تهیه محتوا، یافتن منابع، پاسخگویی به سوالات و ده‌ها کار دیگر از جمله وظایف هوش مصنوعی در تولید محتوا است. چه بخواهید مقاله بنویسد و چه بخواهید منابع معتبر خارجی پیدا کنید این گزینه مناسب شماست. در این مقاله می‌خواهیم هرآنچه که لازم است را به شما بگوییم.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی یا Artificial intelligence که به AI هم شناخته می‌شود نوعی فناوری پیشرفته با قابلیت تفکر است. این تکنولوژی مانند یک کامپیوتر بزرگ تمام جنبه‌های زندگی انسان‌ها را در می‌گیرد در همه امور به کار ما می‌آید. از چت بات‌های موجود در اپلیکیشن‌ها گرفته تا سیستم‌های پیچیده اداری هوش مصنوعی در خدمت ماست. امروزه هوش مصنوعی در جدیدترین شکل خود یعنی Chat gpt ظاهر شده است که در تولید محتوا هم کاربرد فراوان دارد. اگر مشتاقید که در این باره بیشتر بدانید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مزایای تولید محتوا با Chat gpt

  • افزایش سرعت کار
  • کاهش هزینه‌های تولید محتوا

آموزش ساخت اکانت Chat gpt

برای اینکه بتوانید در چت جی پی تی تولید محتوا کنید لازم است در آن حساب باز کنید. پس قدم اول؛ بازگشایی حساب است! در ابتدا برای این کار باید شماره خارجی داشته باشید که این امر توسط برخی از وب سایت‌ها امکان‌پذیر است. با کمی جستجو می‌توانید سایت‌هایی را پیدا کنید که به فروش شماره‌های خارجی می‌پردازند. سپس در سایت OPEN AI حساب کاربری ساخته و پروسه کار شما آغاز می‌شود.

این تکنولوژی مانند یک کامپیوتر بزرگ تمام جنبه‌های زندگی انسان‌ها را در می‌گیرد در همه امور به کار ما می‌آید. از چت بات‌های موجود در اپلیکیشن‌ها گرفته تا سیستم‌های پیچیده اداری هوش مصنوعی در خدمت ماست.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

در این مرحله با هوش مصنوعی درباره نگارش متن مکالمه می‌کنید. اگر مسلط به زبان انگلیسی نیستید نگران نباشید چون این تکنولوژی به زبان فارسی هم مسلط است. در حساب خود می‌توانید به هوش مصنوعی دستور بدهید که با عنوان پیشنهادی شما شروع به نگارش محتوا کند. این کار طی مدت زمان کمی انجام می‌شود. اگر هم تمایل دارید تا متن را خودتان بنویسید می‌توانید از هوش مصنوعی درخواست کنید تا منابع معتبر بین المللی را در اختیارتان قرار دهد.

بهترین ابزارهای تولید محتوا هوش مصنوعی

  • COPY AI
  • NEURAL TEXT
  • FRASE
  • AL WRITER
  • PEPPERTYPE
  • INK FOR ALL
  • RYTR
  • CHIBI

 

چند نکته کاربردی

  • اگر کار نگارش محتوا فارسی را به Chat gpt می‌سپارید حتما بعد از اتمام صحت اطلاعات را چک کنید.
  • از VPN قوی برای این کار استفاده کنید.

گاهی در زمان تولید محتوا پروسه متوقف می‌شود؛ از Chat gpt بخواهید که به کارش ادامه دهد

تولید محتوا با هوش مصنوعی

سوالات متداول

در ادامه به سوالاتی می‌پردازیم که شاید ذهنتان را درگیر کرده باشد.

انواع هوش مصنوعی برای تولید محتوا کدامند؟

هوش مصنوعی می‌تواند انواع محتوای تصویری، صوتی، ویدئویی و برنامه نویسی را تولید کند.

آیا ثبت نام با شماره ایرانی امکان پذیر است؟

خیر.

در تولید محتوا با هوش مصنوعی به چه مواردی نیاز است؟

اعلام کلمات کلیدی، موضوع مشخص و تعداد واژگان به Chat gpt مهم است.

جمع بندی

تولید محتوا با هوش مصنوعی کار ساده‌ای است. تنها کافیست در سایت OPEN AI حساب کاربری بسازید تا بتوانید از چت جی پی استفاده کنید. همواره به یاد داشته باشید که به دلیل تحریم‌های موجود استفاده از این تکنولوژی نیازمند ابزارهای لازم است. فراموش نکنید که تیم یوال با طراحی وب سایت‌های حرفه‌ای تلاش دارد تا به شما در توسعه کسب و کار کمک کند. اگر قصد طراحی سایت و مدیریت آن را دارید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.