طراحی سایت وردپرس

اگر هنوز برای کسب و کارتان وب سایت طراحی نکرده‌اید در اشتباه بزرگی هستید! طراحی سایت با وردپرس یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های تاسیس بیزینس است که نباید نادیده گرفت. در دنیایی که همگان به خرید اینترنتی روی آورده‌اند عدم حضور دیجیتال شما یعنی نابودی کسب و کار. وردپرس به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بتوانید کسب و کارتان در دنیای وب معرفی کنید. در این مقاله هرآنچه که لازم دارید را بیان می‌کنیم.

شاید از خود بپرسید که چرا طراحی سایت برای آژانس مسافرتی الزامی است؟ در پاسخ باید بگوییم که یک سایت جامع جواب تمام سوالات و درخواست‌های مشتریان را می‌دهد. افراد چه بخواهند اقدام به رزرو بلیط کنند و چه درباره مقصد اطلاعات کسب کنند مرجع آن‌ها وب سایت شماست. در وب سایت آژانس شما هرآنچه که یک گردشگر نیاز دارد ارائه می‌شود. در آنجا می‌توانید اطلاعات تورها، قیمت هتل، انواع بلیط‌ها را عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید.

برای مشاوره فرم زیر را پر کنید

    وردپرس چیست؟

    وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که به صورت چند منظوره و همه کاره طراحی شده است. این سیستم با زبان PHP برنامه نویسی شده و می‌توان آن را به اشکال گوناگونی پیاده‌سازی کرد. از انواع سایت‌های وردپرس می‌توان به سایت‌های شخصی، فروشگاهی، شرکتی و وبلاگی اشاره کرد. افزونه‌های متنوعی را می‌توان بر روی وردپرس اجرا کرد که باعث شده کار با آن آسان و بدون دغدغه باشد. این نوع سیستم محتوا مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

    مزایای طرحی سایت با وردپرس چیست؟

    یکی از اصلی‌ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس تنوع زبانی آن است. به طوری که بیش از 40 زبان زنده دنیا در ان به کار رفته است. به همین دلیل کار با آن راحت است. از دیگر مزایای کار با وردپرس می‌توان به قابلیت‌های متنوع آن اشاره کرد. به طوری که می‌توان در طراحی سایت خبری، شرکتی، فروشگاهی و غیره از آن کمک گرفت. همچنین افزونه‌های متنوعی بر روی آن نصب می‌شود که به دیده شدن بیشتر کمک می‌کنند. نصب ساده و راه اندازی سریع آن نیز از دیگر مزیت‌های وردپرس است که باعث شده محبوبیت فراوان داشته باشد. به طوری که با چند ساعت آموزش می‌توان آن را راه اندازی و مدیریت کرد. امنیت بالا و قابلیت سئو شدن نیز از دیگر دلایل شهرت وردپرس است که برای صاحبان کسب و کار مهم است.

    چرا طراحی سایت با وردپرس؟

    شاید از خود بپرسید که چرا به جای استفاده از سایت برنامه نویسی شده باید اقدام به طراحی سایت با وردپرس کرد؟ یکی از دلایل آن پایین بودن هزینه است. به طوری که برای طراحی سایت برنامه نویسی شده باید مبالغ بالایی در نظر بگیرید. از دیگر دلایل موجود می‌توان به استفاده آسان اشاره کرد. به طوری که دیگر دغدغه پیچیدگی‌های برنامه‌نویسی و کد نویسی را نخواهید داشت. البته خوب است بدانید قالب‌های رایگان و غیر رایگان زیادی نیز برای وردپرس وجود دارد که شکل و شمایل سایت را شکل می‌دهند. به همین دلیل دیگر نیازی نیست برای طراحی اختصاصی آن زمان و بودجه زیادی در نظر بگیرید.

    سئو سایت وردپرس؛ سخت یا آسان؟!

    همانطور که پیشتر گفتیم سئو سایت وردپرس سخت نیست. همین موضوع باعث شده تا کسب و کارهای زیادی به طراحی سایت با وردپرس رو بیاورند. با ایجاد این نوع سایت استراتژی‌های مربوط به سئو بدون دغدغه اجرا می‌شوند. وردپرس به گونه‌ای طراحی شده که آپلود محتوا و محصول در آن آسان است و با کمک افزونه یاست می‌توان سئو آن را بهبود بخشید. این افزونه در نگارش کلمات کلیدی، نگارش محتوا و غیره کمک زیادی می‌کند. این امر در نهایت منجر به سئو بهتر سایت می‌شود.

    هزینه طراحی سایت با وردپرس

    طراحی سایت با وردپرس هزینه‌ای کمتر از سایت کدنویسی شده دارد. اما در عین حال فاکتورهای زیادی در تعیین نرخ تاثیر دارند. زبان سایت، حجم هاست، قابلیت ریسپانسیو، نوع دامنه، ظاهر سایت و قالب از جمله موارد تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت‌اند. البته همواره به افراد پیشنهاد می‌کنیم که در این باره با یک تیم حرفه‌ای مشورت کنند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

    طراحی سایت وردپرس را به ما بسپارید

    طراحی سایت با وردپرس کاری اصولی و تخصصی است که اگر به تیم حرفه‌ای سپرده نشود منجر به ضرر مالی خواهد شد. در همین راستا تیم دیجیتال مارکتینگ یوال در کنار شما تا با طراحی سایت وردپرس به رونق کسب و کار شما کمک کند. اگر تمایل دارید درباره شرایط همکاری بیشتر بدانید کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.