برخی نمونه کارها

هر روزه کارهای زیادی توسط اعضای تیم یوآل انجام می‌شود. بیایید برخی از آنها را با هم ببینیم.

تبلیغات آن هم در فضای مجازی شیوه‌ای است که در سال‌های اخیر حسابی طرفدار پیدا کرده است. مهم نیست که کسب و کار شما در چه حوزه‌ای است؛ شناخت انواع روش‌های تبلیغات در فضای مجازی برگ برنده شماست! چه بخواهید انواع کفش عرضه کنید و چه لوازم منزل تبلیغ در این حیطه شانس فروشتان را بالا می‌برد. البته ما هم در تیم یوال در کنار شما هستیم تا در رونق کسب و کارتان به شما کمک کنیم.

تبلیغات ویدئویی

در هر پلتفرمی که بخواهید تبلیغ کنید ساخت محتوای ویدئویی در محبوبیت برند شما تاثیر دارد. ویدئو از جمله پرطرفدارترین محتواها است که به فروش بیشتر کمک می‌کند. این نوع محتوا قابلیت اشتراک‌گذاری در جاهای زیادی را دارد. وب سایت، لیندکدین، فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام از جمله پلتفرم‌های مناسب تبلیغات ویدئویی است. به یاد داشته باشید که محتوا تولید شده باید در عین جذاب بودن کوتاه هم باشد. به نحوی که در کمترین زمان بتوانید پیام را به کاربر انتقال بدهید.

تبلیغ در دنیای وب

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در فضای مجازی استفاده از شبکه‌های مجازی است. همانطور که پیشتر گفتیم برخی از پلتفرم‌ها طرفداران بیشتری دارند. به همین دلیل باید یک استراتژی دقیق برای تولید محتوای آن‌ها ایجاد کنید. با تدوین محتوا و شناخت سلیقه مشتریان می‌توانید خیلی زود مخاطبان زیادی را جذب خود کنید. به یاد داشته باشید که این شیوه از بازاریابی هزینه کمی دارد. لذا می‌تواند یک گزینه مناسب برای جذب مشتریان باشد. تنها کافیست برای آن برنامه‌ریزی تعیین کنید.

تبلیغ در موتورهای جستجو

مگر می‌شود در دنیای وب به تبلیغ در موتورهای جستجو نپرداخت؟ این شیوه از تبلیغ در فضای مجازی مزایای زیادی دارد. البته تنوع تبلیغات در این حوزه هم کم نیست. پس در ادامه به طور مفصل هرکدام را شرح می‌دهیم.

تبلیغاتی همسان

تبلیغات همسان از جمله روش های تبلیغات در فضای مجازی است که طی آن خیلی نامحسوس اقدام به تبلیغ کسب و کارتان می‌کنید. در این روش علاوه بر ارائه محتوا به بیان نکات مفید و کاربردی هم می‌پردازید. تبلیغات همسان شیوه خوبی برای جلب توجه مشتریان است. زیرا هم مزاحمتی برای کاربر ندارند و از لحاظ محتوایی ارزشمند تلقی می‌شوند. به یاد داشته باشید که در تبلیغات همسان از بنر یا تبلیغات متنی ساده استفاده نمی‌شود.

تبلیغات همسان شیوه خوبی برای جلب توجه مشتریان است. زیرا هم مزاحمتی برای کاربر ندارند و هم از لحاظ محتوایی ارزشمند تلقی می‌شوند

 بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

یکی دیگر از انواع تبلیغات استفاده از موتورهای جستجو است. در این روش از کلمات کلیدی استفاده می‌کنید که لازم است در ازای هرکدام مبلغی پرداخت کنید. این کار بیشتر از طریق گوگل ادز انجام می‌شود که به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم تبلیغات گوگل محسوب می‌شود. در این روش وب سایت شما در صدر سرچ گوگل قرار می‎‌گیرد و بازخورد زیادی خواهید داشت. به همین دلیل هزینه تبلیغ در آن کم نیست؛ اما می‌تواند جذب مشتری زیادی داشته باشد. بد نیست بدانید که BING AD زیر مجموعه شرکت مایکروسافت است که به تبلیغ در موتور جستجو بینگ کمک می‌کند. این پلتفرم نیز می‌تواند گزینه خوبی برای تبلیغات باشد.

تبلیغات بنری

یکی دیگر از روش های تبلیغات در فضای مجازی استفاده از تبلیغات بنری است. در این شیوه یک بنر طراحی می‌کنید و آن را در سایت‌های پربازدید قرار می‌دهید. در ازای هر کلیک که مخاطبان انجام می‌دهند باید هزینه پرداخت کنید. در انتهای این پروسه لیستی از کلیک‌های انجام شده در اختیارتان قرار می‌گیرد که براساس آن می‌توانید وضعیت را براورد کنید. هزینه پرداخت شده نیز معمولا توسط سایت میزبان به شما اعلام می‌شود

تبلیغات بنری محبوب و اقتصادی!

تبلیغات ریمارکتینگ

در این نوع از تبلیغ وب سایت شما تنها برای اشخاصی نشان داده می‌شود که قبلا از سایت شما دیدن کرده‌اند. تبلیغات ریمارکتینگ برای برندسازی گزینه خوبی است و طی آن محصولات شما برای مشتریان خاصی نشان داده می‌شود. هزینه‌های این تبلیغ نیز مانند تبلیغات کلیکی براساس بازدید کاربران پرداخت می‌شود.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمی‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که امروزه توسط سیستم‌های پیشرفته انجام می‌شود. با طراحی کمپین تبلیغاتی ایمیل می‌توانید کاربران را به سایت خود هدایت کنید. این شیوه تقریبا رایگان انجام می‌شود و در عین حال سودآور است. در زیر لیستی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ را برایتان مطرح کرده‌ایم.

  • MAILCHIMP
  • MAILERITE
  • AWeber
  • GETResponse
  • ACTIVE Campaign

تبلیغات اپلیکیشنی

اگر نصب اپلیکیشن توسط کاربر یا تبلیغ در آن برایتان اهمیت دارد این شیوه عالیست. در این روش به درج تبلیغ در اپلیکیشن‌ها می‌پردازید و به صورت انبوه برندتان را به دیگران معرفی می‌کنید. همچنین می‌توانید افراد را به نصب اپلیکیشن خود تشویق کرده و بازخورد مشتریان را افزایش دهید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا انواع تبلیغات در فضای مجازی را به شما معرفی کنیم تا بسته به شرایط کسب و کارتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر قصد طراحی وب سایت و مدیریت آن را دارید می‌توانید با همکاران ما در تیم یوال تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.