دانلود کارت بازی مافیا | پدرخوانده

کارت پدرخوانده

جزئیات کارت‌ها

شهروند

6 عدد کارت نقش دار + کارت شهروند ساده

مافیا

3 عدد کارت مافیای نقش دار + مافیای ساده

حرکت آخر

5 عدد کارت حرکت آخر

قرعه مرگ

2 عدد کارت حرکت آخر

قیمت

رایگان

دانلود کارت های بازی مافیا
معروف ترین سناریوی بازی مافیا، سناریو پدرخوانده است. در این سناریو به صورت استاندارد 11 بازیکن شرکت می‌کنند. بازیکنان شامل 7 شهروند، 3 مافیا و یک مستقل (نیمه مستقل) هستند. این بازی 5 کارت حرکت آخر نیز دارد که هر بازیکن به هنگام خروج پس از رای گیری، یکی از کارت‌ها را انتخاب می‌کند.
ما در وبسایت یوآل کارت‌های جذاب این بازی را بر اساس شخصیت‌های فیلم و سریال طراحی کردیم. این کارت‌ها در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید با چاپ آنها در ابعاد دلخواه بازی زیبایی داشته باشید. پیسنهاد می‌شود برای بهترین استفاده کارت‌ها را پس از چاپ پرس کنید. در این صورت دوام کارت‌های شما بیشتر خواهد بود و ماندگاری بالایی خواهند داشت.
طارحی برای روی کارت ها و برای پشت کارت انجام شده است. در نتیجه بعد از چاپ، آنها را از پشت به هم بچسبانید و آنها را پِرِس کنید.

حرفه‌ای ها پدرخوانده بازی می‌کنند. حرفه‌ای ها با کارت حرفه‌ای پدرخوانده بازی می‌کنند.

دانلود کارت‌های نقش مافیا
دانلود کارت‌های نقش شهروندی
دانلود کارت‌های حرکت آخر
دانلود کارت‌های حرکت آخر

جزئیات کارت‌ها

شهروند

6 عدد کارت نقش دار + کارت شهروند ساده

مافیا

3 عدد کارت مافیای نقش دار + مافیای ساده

حرکت آخر

5 عدد کارت حرکت آخر

قرعه مرگ

2 عدد کارت حرکت آخر

قیمت

رایگان

قوانین مافیا سناریوی پدرخوانده

 پدرخوانده: عضو تیم مافیا

پدرخوانده مهمترین نقش مافیاست. شات شب به دست پدرخوانده است. همچنین او یک جلیقه دارد که اگر توسط لئون تیر بخورد با تیر اول بیرون نمی‌رود.

پدرخوانده یک قابلیت مهم به نام حس ششم دارد: اگر پدرخوانده نقش شخصی را در بازی حدس بزند و در شب به گرداننده اعلام کند (اَکت آن نشان دادن سر با انگشت  اشاره است) آن شخص سلاخی می‌شود و هیچگونه نجات دکتر و غیره بر او اثر ندارد. حس ششم یعنی یکی از بازیکنان را به گرداننده نشان می دهد و نقش دقیقش را حدس می زند، اگر درست حدس بزند صبح روز بعد بازیکن مورد نظر با اعلام گرداننده از بازی خارج می شود.

ماتادور: عضو تیم مافیا

ماتادور می‌تواند هرشب به یکی از بازیکنان دستبند بزند و توانایی اش را می گیرد و اَکت آن گذاشتن دست ها روی هم به شکل ضربدر است. این شخص نمی‌تواند تکراری به صورت پشت سر هم انتخاب شود، ولی با وقفه یک شب درمیان می تواند دوباره شخص را تکراری دستبند بزند.

ساول گودمن: عضو تیم مافیا

گودمن، این قابلیت را دارد که یکی از شهروندان را به شرطی که شهروند ساده باشد و درست تشخیص دهد، خریداری کند. این قابلیت فقط یک بار در طول بازی میسر است. اگر شهروند نشان شده توسط گودمن ساده باشد، گرداننده او را بیدار می کند و او تبدیل به مافیای ساده می شود و از آن شب جزو تیم مافیا می شود.

دکتر واتسون: عضو تیم شهروندان

این نقش همانند دکتر بازی اصلی عمل می کند، یعنی هر شب یک نفر را نجات می دهد و خودش را تنها یک بار می تواند در طول بازی نجات دهد اما بقیه را هر چند بار که بخواهد بدون محدودیت (به شرطی که دوشب پشت سر هم یک نفر نباشد) نجات می دهد.

لئون حرفه ای: عضو تیم شهروندان

لئون حرفه ای در طول بازی دو فشنگ دارد که می تواند از اسلحه خود استفاده کند، به شرطی که روی شهروندان اسلحه نکشد و اگر درست حدس بزند، مافیا از بازی بیرون می رود. اگر لئون به اشتباهی به شهروند شلیک کند به اصطلاح فایِربک می‌شود و خودش از بازی بیرون می‌رود. حرفه ای هم مثل پدر خوانده یک جلیقه دارد و اگر مورد شات شب مافیا قرار بگیرد یک شب در امان است.

همشهری کین: عضو تیم شهروندان

او در طول بازی تنها یک شانس دارد که از آن استفاده کند. به این صورت که در شب یک نفر را انتخاب کند و به گرداننده نشان می دهد. بازیکن انتخابی اگر شهروند باشد اتفاقی نمی افتد، اما اگر مافیا باشد صبح روز بعد گاد اعلام می‌کند که “بنا به تحقیقات همشهری کین فلان بازیکن مافیای بازی است.” این به معنی آن است که مافیا از بازی خارج نمی شود و تنها سایدش برای همه فاش می شود و به اصطلاح سایدش شو می‌شود. همشهری کین اگر استعلام درست بگیرد، شب بعد با تیر راوی از بازی خارج می شود، در واقع خود را فدای تیم اش می کند، تا اطلاعات مهمی را به آن ها بدهد.

  • نکته: اگر همشهری کین شهروندی را استعلام بگیرد که آن شهروند به هر طریقی شات شب شود و صبح از بازی خارج شود همشهری کین یک کُپن دیگر خواهد داشت.

 کنستانتین: عضو تیم شهروندان

این نقش در طول بازی می تواند یک بار مرده را زنده کند و افرادی که به اصطلاح نیم مرده «افرادی که به وسیله رای گیری از بازی خارج می‌شوند در بازی باقی می مانند و کمی از جمع فاصله می گیرند. آن ها در شب باید چشم هایشان را ببندند، زیرا امکان دارد توسط کنستنتاین به شرطی که نقششان افشا نشده باشد به بازی برگردانده شوند.

این قابلیت باعث می‌شود که گاهی حتی مافیا را هم به اشتباه به بازی برگرداند.

شهروند ساده: عضو تیم شهروندان

شهروندان بازی برخلاف اسمشان در نجات شهر بسیار تاثیرگذار هستند و باید تلاش خود را برای دفاع از شهر انجام دهند. رای آنها در بازی بسیار موثر است و نباید ساده بودن خود را لو بدهند چرا که مافیا می‌تواند آنها را در شب خریداری یا سلاخی کند.

 نوستراداموس: نقش مستقل

نوستراداموس یک نقش نقش نیمه مستقل است که در ابتدای بازی انتخاب می‌کند با ساید شهروندان بازی کند یا ساید مافیا. این شخص، در شب بعد از معارفه توسط گاد بیدار می شود و سه نفر را به نشان می دهد. گرداننده هم تعداد مافیا هایی که بین این سه نفر هست را می گوید (استعلام پدرخوانده برایش منفی است). نوستراداموس بعد از این که فهمید سه نفر مورد نظرش در چه سایدی هستند، خودش تشخیص می دهد که در ساید مافیا بازی کند یا در ساید شهر. اما اگر از بین سه نفر، راوی اعلام کند که دو نفر مافیا از بین سه نفر وجود دارد، نوستراداموس حتما باید در ساید مافیا بازی کند، زیرا تعداد 2 مافیا را شناسایی کرده است.

نکته

  • این شخص زره دائمی دارد و هیچ وقت با شات شب از بازی بیرون نمی رود. مگر اینکه با کارت ذهن زیبا در بازی بماند در این صورت زره نوستراداموس می‌افتد.
  • استعلامش برای همشهری کین همیشه منفی است.
  • تنها با حس ششم پدرخوانده از بازی سلاخی می شود.
  • در آمار جز آمار شهر حساب می‌شود حتی اگر در ساید مافیا بازی کند.

دیدگاه (4)

طراح کارت های پدرخوانده خیلی زیبا بودند. گرفتم چاپ کردم. ممنون

آیا نوستراداموس وقتی که خود خودش کارت حرکت آخر ذهن زیبا را بکشد و در بازی بنشیند هنوز هم زره دارد؟

خیر وقتی نوستراداموس با رای گیری از بازی خارج شود و کارت ذهن زیبا را بکشد و خودش در بازی بنشیند دیگر زره ندارد و شب شات مافیا یا لئون روی او می نشیند.

نظر بگذارید