نمونه کارها
نمونه خدمات دیجیتالی آژانس یوآل
طراحی و مدیریت سایت آموزش موسیقی

در دنیای پرمشغله امروز، افراد به دنبال رفع نیازهای خود به شیوه ای آسان، در دسترس و قابل اطمینان برای رفع نیازهای خود هستند. با توجه به گستردگی استفاده از دنیای اینترنت امروزه آموزش به شیوه اینترنتی یکی از گزینه هایی است که به دلیل دسترسی همگانی و سهولت بسیار مورد استقبال واقع شده است. از سوی دیگر همه گیری کرونا دنیای آموزش را بیش از پیش به بهره مندی از فضای آنلاین به عنوان بستر آموزشی همیشه ذر دسترس، سوق داد. در همین دوران کسب و کارهایی که دارای بستری آنلاین برای ارائه کالا و خدمات خود بودند این تهدید را به فرصتی برای پیشتازی در کسب و کار خود تبدیل کردند. آموزشگاه موسیقی یکی از صدها گونه آموزشگاهی است که می تواند خدمات خود را در قالب یک سایت حرفه ای و جامع به دست مخاطبان خود برساند و دسترسی مشتریان به خدمات خود را گسترش دهد.

داشتن یک سایت آموزشگاهی یعنی دسترسی به خدمات و آموزش های شما دیگر محدود به مکان شما نیست! مخاطبان شما از هرکجا و در هر زمانی با شما در ارتباط خواهند بود

سایت آموزشگاهی شهرآوا، به گونه ای طراحی شده است تا با داشتن قابلیت ساخت پنل کاربری شخصی برای کاربران سایت، امکان عضویت در سایت و شرکت در کلاس های آنلاین را برای آنها فراهم کند.

کلیه دوره های آموزشی با چیدمانی کاربردی، جذاب و پویا در اختیار هنرجویان قرار گرفته است. همچنین نوار جستجوی قدرتمند و داشتن امکان فیلتر کردن دوره ها و خدمات آموزشی بر اساس قیمت، به کاربران کمک می کند به راحتی و بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

بخش مطالب آموزشی و وبلاگ برای به روز نگه داشتن مداوم سایت و جذب هرچه بیشتر مخاطب به شیوه ای پویا طراحی شده است.

کلیه محتوای این سایت شامل محتوای متنی و تصویری، به طور اختصاصی و بر مبنای الزامات سئوی سایت، توسط تیم تولید محتوای یوآل به طور اختصاصی برای این مجموعه آموزشی تهیه شده است.